Σε πολλές εταιρίες η παροχή των ρούχων, με το λογότυπο της εταιρείας τυπωμένο σε αυτές, που θα χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι τους κατά τη διάρκεια της εργασίας τους συμπεριλαμβάνεται μέσα στους προϋπολογισμούς των εταιριών στον τομέα των προμηθειών και όχι στον τομέα της διαφήμισης. Μέσα από αυτό γίνεται κατανοητό ότι μια μπλούζα με το λογότυπο της εταιρίας δεν είναι ούτε κοινωνική πολίτικη, ούτε ένα ακόμη λογιστικό έξοδο είναι ένα εργαλείο που επιτελεί συγκεκριμένες και απολυτά διακριτές λειτουργίες.
Η επαγγελματική ένδυση με το λογότυπο της εταιρίας έχει σαν στόχο πέρα από την άμεση διαφήμιση, την επιτέλεση συγκεκριμένων λειτουργιών και στόχων που παρατίθενται παρακάτω:
- τον αισθητό διαχωρισμό τον εργαζομένων μιας επιχείρησης από τους πελάτες
- ο διαχωρισμός αυτός κάνει τους πελάτες να νιώθουν πιο άνετα σε περίπτωση που θέλουν να ρωτήσουν κάτι για τα προϊόντα της επιχείρησης
- την καλλιέργεια ενός ομαδικού κλίματος ανάμεσα στους εργαζόμενους με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας καθώς οι εργαζόμενοι αποτελούν μια ομάδα
- την καθιέρωση ισότητας ανάμεσα στους εργαζόμενους που επιτελούν το ίδιο έργο