Σε πολλές εταιρίες η παροχή των ρούχων, με το λογότυπο της εταιρείας τυπωμένο σε αυτές, που θα χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι τους κατά τη διάρκεια της εργασίας τους συμπεριλαμβάνεται μέσα στους προϋπολογισμούς των εταιριών στον τομέα των προμηθειών και όχι στον τομέα της διαφήμισης. Μέσα από αυτό γίνεται κατανοητό ότι μια μπλούζα με το λογότυπο της εταιρίας δεν είναι ούτε κοινωνική πολίτικη, ούτε ένα ακόμη λογιστικό έξοδο είναι ένα εργαλείο που επιτελεί συγκεκριμένες και απολυτά διακριτές λειτουργίες.
Η επαγγελματική ένδυση με το λογότυπο της εταιρίας έχει σαν στόχο πέρα από την άμεση διαφήμιση, την επιτέλεση συγκεκριμένων λειτουργιών και στόχων που παρατίθενται παρακάτω: